Online bijeenkomst

Online bijeenkomst met eigenaren over toekomstig onderhoud gangen: woensdag 28 april 19:30 uur 

In de jaarvergadering van 2020 hebben we met elkaar gesproken over het toekomstige onderhoud aan de gangen: wat gaan we in de komende jaren doen met o.a. vloerbedekking en schilderwerk? 

Hiervoor zijn inmiddels enkele ideeën uitgewerkt die we graag met u willen delen. Voordat we deze kunnen omzetten in voorstellen voor de jaarvergadering (dit jaar of volgend jaar) horen we graag uw mening.

Op woensdag 28 april tussen 19:30 – 21:30 uur willen we daarom een informele, online, bijeenkomst organiseren met u als eigenaar van een appartement. Het gaat immers om forse investeringen en de keuzes zijn bepalend voor de algehele uitstraling van de flat. 

Deelnemen aan de bijeenkomst

De bijeenkomst wordt gehouden via Zoom. Deelnemen kan door op deze link te klikken:

https://zoom.us/j/91008895704?pwd=T1VpZ1N5ZUd5U0VlVWxqbDRYT1RqQT09 

  • Meeting ID: 910 0889 5704
  • Passcode: 7513

Wanneer het geluid via de computer niet werkt dan kan telefonisch worden deelgenomen via één van de volgende telefoonnummers 020 794 0854 of 020 794 6519. Na het bellen van het nummer wordt gevraagd om meeting ID en passcode. Toets deze in en sluit af met een hekje (#).
Let op: het is belangrijk om ook het beeld te kunnen volgen! Log dus ook altijd in op de computer.

Eerste keer Zoom?

Is dit de eerste keer dat u Zoom gebruikt? Installeer dan vooraf het programma op uw computer, tablet of smartphone. Dit kan via zoom.us/download. Om 19:20 uur zetten we de verbinding open, zorg dat u iets eerder bent, zodat we tijdig kunnen starten.

Vaststellen jaarrekening, begroting en noodzakelijk onderhoud

Vanwege de corona-situatie is het op dit moment niet mogelijk onze jaarlijkse vergadering van eigenaren op reguliere wijze te organiseren. Toch zullen we wel enkele besluiten moeten nemen. Dan gaat het om o.a. de jaarrekening 2020 en de begroting 2021. Ook zijn er een aantal andere bestuurlijke en onderhoudszaken die niet uitgesteld kunnen worden.

We hebben besloten om hiertoe een schriftelijke procedure te volgen (‘vergaderen zonder aanwezigen’). Deze procedure biedt de meeste waarborgen voor inspraak. Omdat niet iedereen de beschikking heeft over de middelen voor videovergaderen is deze procedure grotendeels schriftelijk. U krijgt dan alle stukken toegestuurd en u kunt een reactie sturen (per post of per e-mail). Deze reacties worden gebundeld, waarna alle eigenaren met een machtiging een stem kunnen afgeven. 

Meer hierover kunt u lezen in de informatiebrief ‘vergaderen in crisistijd’ van VvE Compleet. We verwachten u in mei de vergaderstukken te kunnen toesturen, inclusief alle details over de te volgen procedure. Mocht u als eigenaar zelf een uitgewerkt voorstel hebben dat u aan uw mede-eigenaren wilt voorleggen, neem dan voor eind april contact op met het bestuur via info@wilhelminaflat.nl.